Redakcja portalu PureDiablo przyjrzała się zmianom w wyglądzie przedmiotów (przede wszystkim zestawów, ale nie tylko) w grze Diablo II: Resurrected – remake’u klasycznego hack’n’slasha Diablo 2, który trafi na rynek w tym roku. Wszystko wskazuje na to, że znakomita większość sprzętu będzie wyglądała tak, jak w oryginale, choć zdarzają się wyjątki od tej reguły. Dobrym przykładem mogą być tutaj Grim Helm (z jakiegoś powodu jest pozbawiony rogów) oraz set Sigon’s Complete Steel (barwa została nieco stonowana).
W niektórych przypadkach pojawiają się też większe i mniejsze graficzne bugi – przykładowo sety Tal Rasha’s Wrappings, Trang-Oul’s Avatar i Titan’s Revenge wyglądają inaczej na ekranie wyboru postaci i we właściwej w grze (na ogół chodzi o to, że przy wyborze bohatera nie widzimy pewnych efektów, np. świetlistej aury itp.). Niektóre przedmioty nie są też tak przezroczyste, jak być powinny. Warto przy tym pamiętać, że prace nad grą jeszcze się nie zakończyły.
Redaktorzy
PureDiablo zwracają uwagę na szereg imponujących detali, takich jak np. odbicia w zbrojach (pamiętajmy, że mówimy o grze wykorzystującej perspektywę izometryczną – w takich produkcjach podobne szczegóły najczęściej są pomijane). Chwalą też studio
Blizzard Entertainment za trzymanie się oryginalnej stylistyki i kolorystyki (widać to na przykładzie zielonej zbroi Hawkmail).
Źródło:
"Aquma" - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2021-04-27 14:45:46
|
|